PROFI SEOOnline marketing

tvorba www stránek ostrava

Publikováno 08.12.2012 v 22:58 v kategorii Novinky, přečteno: 59x

Účelem Search Engine Optimisation bývá přivést na web návštěvu, bez návštěvníků je ačkoli nádherný web mrtvý a může být na nic.Není směrodatné jestli návštěvník přichází z google, mohou být i další vyhledávače bing, seznam.cz, yahoo atd., poté tuhle máte socialní sítě jako fb, twitter, pinterest a miliony jiných eventuálních zdrojů návštěvnosti.

Zpětné odkazy, anchor text

zpětné odkazy, anchor textDelší čas byly (a ustavičně jsou) Podmínkou seo, či raději, faktory ovlivňující hodnocení www stránek a především i jeho místo ve serp, linkbuilding, klíčová slova, anchor text, authority. Ve standardním pojetí linkbuildingu se pracuje s anchor textem v prvé řadě. Na druhé straně v dnešní době už je jasné, že váha anchor textu v lincích ztratil svou hodnotu - ověřený pravdivý údaj. Vliv anchor textu se snižuje z důvodu jeho snadné manipulace a google se snaží takto omezit vliv optimalizačních technologie. Máme možnost vidět, že google klade v první řadě největší pádnost na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, paralelní citace. Budovat zpětné odkazy je náročné, lidé (nejspíš) chápou, že odkazy z pochybných katalogů postrádají rozum, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.

Co-citation, kocitace, paralelní citace

Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz

Mnoho provozovatelů webů investují velké prostředky do reklamy ať už do AdWords, Sklik nebo jiných PPC služeb, bannerů a jinak zvyšují návštěvnost webu, to je skutečně dobré, ale pokud webová stránka není dobrá a nevede návštěvníka tam kam chceme, jsou to špatně investované prostředky. Parádní web prodává, tedy plní svůj cíl. Na druhou stranu skvělý web bez návštěvníků také nám nic nepřináší. A bude pozdě na to zjišťovat proč web nemaká, když tolik platíme za reklamu a seo. Zadejte proto vytvoření webu skutečným profesionálů s bohatými referencemi od spokojených zákazníků.