tvorba www stránek ostrava
Publikováno 08.12.2012 v 22:58 v kategorii Novinky, přečteno: 59x
Zpětné odkazy, anchor text
Delší čas byly (a ustavičně jsou) Podmínkou seo, či raději, faktory ovlivňující hodnocení www stránek a především i jeho místo ve serp, linkbuilding, klíčová slova, anchor text, authority. Ve standardním pojetí linkbuildingu se pracuje s anchor textem v prvé řadě. Na druhé straně v dnešní době už je jasné, že váha anchor textu v lincích ztratil svou hodnotu - ověřený pravdivý údaj. Vliv anchor textu se snižuje z důvodu jeho snadné manipulace a google se snaží takto omezit vliv optimalizačních technologie. Máme možnost vidět, že google klade v první řadě největší pádnost na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, paralelní citace. Budovat zpětné odkazy je náročné, lidé (nejspíš) chápou, že odkazy z pochybných katalogů postrádají rozum, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.
Co-citation, kocitace, paralelní citace
Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz
Mnoho provozovatelů webů investují velké prostředky do reklamy ať už do AdWords, Sklik nebo jiných PPC služeb, bannerů a jinak zvyšují návštěvnost webu, to je skutečně dobré, ale pokud webová stránka není dobrá a nevede návštěvníka tam kam chceme, jsou to špatně investované prostředky. Parádní web prodává, tedy plní svůj cíl. Na druhou stranu skvělý web bez návštěvníků také nám nic nepřináší. A bude pozdě na to zjišťovat proč web nemaká, když tolik platíme za reklamu a seo. Zadejte proto vytvoření webu skutečným profesionálů s bohatými referencemi od spokojených zákazníků.